känslobanken meddelar.

 
Hjärnan prioriterar alltid negativa tankar. Det är ett slags försvar för att göra oss medvetna om fara. De senaste veckorna har det varit tungt att hitta fina saker i vardagen men efter att ha läst kloka Jennifers fina inlägg kom jag på massor av fina saker jag upplevt på sistone:
 
Morgondimma en tidig höstpromenad
Kurat ihop mig en regnig dag till Mumford &Sons
Känslan av att hösten och vintern kommer bli fantastiska
Jag såg höstlöv lätta från trottoaren och bilda en tornado
Ligga mitt på en fotbollssplan på Heden och titta upp på stjärnorna
Fika två gånger på samma kväll
Känna mig oslagbar och som ett myspaket i sammetsleggins
Sucka för att allt är megavackert
Känna mig vacker med vinden i håret iklädd mammas gamla kappa
Teckna utan press eller måsten
 

Comment
Postat av: ensammatankar

Det är alltid så fint när man kommer ihåg alla bra saker som hänt på sistone.
Här snöade det idag och jag blev så glad att jag inte ens blev lite arg över att det var minusgrader!

2013-10-18 @ 01:58:51
URL: http://ensammatankar.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Oslagbart fint. ♥

2013-10-19 @ 20:07:58
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Becka [fotoblogg]

Oslagbart livsfint. ♥

2013-10-19 @ 20:08:11
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild