har du så mycket damm på speglarna?

Ni skrev så mycket fint här så jag vill publicera allt i ett inlägg så att vi kan inspireras av varandra.
 
 
Mer seriöst plugg och mer segt uppskjutande
    
Mer positivt tänkande och mindre stress. 
Mer pepp och mindre slö
    
ska klä mig i mer batmanleggins fastän jag känner mig för gammal och bry mig mindre om vad andra tycker
  ♦ ♦ ♦ 
mer äkta mindre stress
    
ta hand om mig själv mer och oroa mig mindre!
    
jag ska försöka tro mer på mig själv 
och jag ska försöka tänka mindre 
    
mer: acceptera att jag är trött och måste vila ungefär hela tiden nu när jag är höggravid 
mindre: ta in andras tyckande 
    
Nu ska det bli 
- mer tilltro och mindre oro.(och kanske 
- mer glass mitt i natten, mindre pliktkänslor?) 
   
Jag ska lära mig att slappna av, låta saker som de kommer och inte älta allt. Ta hand om mig själv. 
Jag önskar oss både lycka till! 
    
mer må bra mindre övertänkande 
mer skratt mindre instängt 
mer planering mindre stress 
mer sandras blogg mindre alla andras
    

Comment
Postat av: stina

åh jag älskar dina sådana här inlägg, tycker det är så mysigt att få en liten inblick i andras tankar!

2013-11-30 @ 10:59:18
URL: http://luftenboridinasteg.blogspot.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild