har du så mycket damm på speglarna? (del två)

Fortsättningar härifrån
 
 Jag har också en hel del saker jag måste göra för att försöka se över mig själv mer.
♦   
Jag ska skratta mer och tänka mindre
    
Jag ska börja ifrågasätta saker som jag klagar på i efterhand men egentligen kunde gjort något åt, och försöka leva just nu och inte bara vänta på att börja leva sen.
    
Bra sagt. Själv ska jag tro mer och tvivla mindre på mig själv. Har insett att saker och ting går mycket bättre då.
     
Vill också fotografera mer.. Och trots att jag inte vill plugga så vill jag bli bättre i skolan och ha mer motivation.
  ♦ ♦ ♦ 
Mer hopp, mer självacceptans & mindre oro och mindre konflikträdslor (helst minimerade till dess att de inte längre existerar). <3
    
Jag ska börja plugga mer och ta tag i mina studier, och använda min mobil mindre på lektionerna. (åh.)
     
Mer våga och mindre fega ur. 
Mer känna mindre gå på automatik. 
Mer framtid mindre tänka bakåt.
    
Mer leende mindre övertänkande 
Mer iaktagande mindre meninglöst kallprat 
Mer läsande mindre prokastinerande 
   

Comment
Postat av: Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Så himla mycket bra och tänkvärda ord! :)

2013-12-01 @ 00:08:41
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se
Postat av: emma ♣

sv: åh tack så mkt! gillar bilden mkt!

2013-12-01 @ 11:25:29
URL: http://supernova.blo.gg

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild