tjugohundrafjorton.

[Källor]
 
2014 kommer bli en miljard farväl och säkert lika många möten. Jag ska bli bättre på att fatta beslut. Jag ska fotografera mera och rita och skriva och pyssla för jag vill ju verkligen det och jag ska vara modig. Jag ska göra fel, för sådant händer ibland men jag ska fortsätta för att ge upp har aldrig varit ett alternativ. Jag ska fortsätta bli euforisk över varma kattmagar, fint porslin och kyssar efter vitt vin för det är ju sådan jag är. Och så finns det så många saker jag ska fortsätta vara. 
Vad ska ni bli och fortsätta vara 2014?

Comment
Postat av: erika

Jag skall fortsätta vara mig själv. Fortsätta fokusera på det goda i livet. Fortsätta med sånt som gör mig glad. Sedan skall jag försöka våga mer. Jag skall försöka hinna fotografera mer än det senaste året. Hoppeligen nått bröllop eller familjer.

Gott nytt år fina du!
Kram

2013-12-31 @ 16:24:01
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Postat av: Siri,

en förkrossande bra sammanställning av hur året önskas bli, både bilderna och texten.

Jag ska bli mer uthållig och kreativ, förra året visste jag inte vart jag var påväg, men det känns som jag vet det iår.
Lycka till med dina planer, gott nytt år! :)

2014-01-01 @ 21:34:19
URL: http://siriklara.blogg.se/
Postat av: Jennah

Jag ska få ett jobb i alla fall, sen får vi se, det kommer hända så mycket och mycket av det vet man ju inte när året börjar :)

2014-01-02 @ 14:34:50
URL: http://kulturjennah.blogg.se
Postat av: Jasmine

Ett makalöst fint inlägg. Tack, Sandra.

Svar: Tack så mycket för de fina orden du skrev om mitt kort. :)

Kram

2014-01-07 @ 13:12:02
URL: http://rosanatt.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild