svar på era frågor del tre.

En återkommande tanke?

Vad som skulle hända om jag bröt mig loss från allt och alla. Flyttade iväg någonstans och startade ett helt nytt liv. En både spännande och lite skrämmande tanke.

 

Din bästa upplevelse?

Julen förra året skulle jag tro, men anledningen är lite hemlig...


En tid du saknar?

När jag gick i sjuan, hade det bästa lilla kompisgäget och saker och ting var inte så komplicerade. Dock tycker jag om att komma framåt.

 

Varför började du blogga?

Jag ville ha någonstans där jag kunde få utrymme för mig själv och mina bilder.

 

 

Vad är det bästa du vet? Vad gör dig lyckligast?

Te? haha, nej det är nog att känna mig helt inspirationspirrig och när man lyckas smitta av det på andra.

 

Vilken är din absoluta favoritsyssla? Vad tycker du om att göra när du är ensam?

Min absoluta favoritsyssla är att vara kreativ. Pyssla, fota, baka, skriva, teckna, måla etc. Vilket jag också gör när jag är ensam.

 

Vart skulle du resa, om du fick besöka vilken plats i universum som helst alldeles gratis?

Japan, jag har alltid facinerats av det landet. Det har en så gammal historia, mängder med spännande traditioner och spårket är inte likt något annat. 

 

Tack så hemsk mycket för alla frågor som ni ställde, det har varir väldigt roligt att svara på dem. Jag har fått lära mig lite om mig själv.

 


Comment
Postat av: Maja

Vilken fin blogg du har :)

2012-09-16 @ 22:38:03
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så fina svar. Älskar själv också att vara kreativ, men faktiskt helst själv. Inte så jättemånga som har samma brinnande intresse för att fotografera eller baka, eller vad det nu kreativa är. Japan är också ett ställe jag vill besöka, speciellt i sakura-perioden. Så fint.

2012-09-16 @ 23:06:27
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: hannah

hej fina sandra! jag måste bara skriva till dig och tacka så himla mycket för din kalasfina kommentar! du ska veta att jag tar åt mig alltihop, skriver ner det på en lapp och sparar till dagar jag behöver extra uppmuntran. tusen tack fina du! och grattis till att det har gått så bra med dina matproblem. jag blir så göad över att ha kunnat hjälpa! du är så bra. många kramar!

2012-09-17 @ 08:54:31
URL: http://coffeeworld.blogg.se
Postat av: Nelly

Vad duktig du är på att teckna! :D

Svar: Tackar. :)
Sandra Leone

2012-09-17 @ 22:08:42
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för alla vackra svar vi har fått! Och alla vackra bilder du bjudit på ♥

2012-09-18 @ 15:24:12
URL: http://bridge.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild