allting stod i brand och jag gick ut för att drömma höstdrömmar.

 
Berätta om era höstdrömmar.

Comment
Postat av: Klara

Åh, jag vill hitta tid att njuta till fullo av hösten; dricka för mycket te för mitt eget bästa, se hjärtsnörpande filmer, promenera bland gula löv, läsa vackra historier och umgås med mina fina.

2012-10-07 @ 17:00:33
URL: http://klaragenberg.blogg.se
Postat av: Nelly

Vilka härliga höstbilder :)
Min höstdröm är en barbackatur i höstfärgad skog på min fd. medryttarhäst

2012-10-07 @ 18:08:53
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Cissi Par

Jag drömmer om att få sitta framför en sprakande kamin, i en mjuk fåtölj som är så pass stor att både jag och en älskad får plats. Där ska han och jag sitta och dricka varm choklad med massvis av vispad grädde och fnittra över den lilla gräddklicken som hamnar på nästippen mest hela tiden. Sen ska han krama om mig och säga att han alltid finns där och jag ska känna mig enormt varm inombords. Jag ska va lycklig och nöjd med ögonblicket och livet i sig och jag ska inte fyllas av någon stress, ångest, besvikelse, rädsla, sorg eller förtvivlan som på något sätt tynger mig...

Svar: Det låter alldeles underbart!
Sandra Leone

2012-10-07 @ 18:42:20
URL: http://cissipar.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag drömmer om att få sitta uppe med mina bästa vänner mitt i natten, dricka massor av te som vi alltid gör och bara ha det sådär allmänt fint. Eller att gå hand i hand med en pojke bland höstlöven och prata om allt inget. Eller att gå ut i regnet med mina röda gummistövlar och hoppa i vattenpölarna som om jag vore 7 år igen. Eller om att få sitta inne, läsa Mumin-böckerna jag fick låna och dricka varm choklad.
Vad drömmer du om?

Svar: Vilka vackra höstdrömmar. Själv drömmer jag om att inte vara ensam, att göra spontana saker med nya människor. Jag vill ordna myskvällar med gamla vänner, sitta och fnissa under filtar med en kopp te och scones.
Sandra Leone

2012-10-08 @ 13:07:01
URL: http://www.finarefinast.blogg.se
Postat av: stina

har en höstdröm om att bli av med det sorgsna som fastnat inom mig och få en pojke att le när han ser mig, kanske få en kram och puss av honom ibland.

Eller vandra promenader i bästa gröna höstjackan tillsammans med mina finaste vänner som tyvärr bort alldeles för långt bort men ändå alltid är nära.

Svar: Åh så fint, hoppas verkligen att drömmen går i uppfyllelse och att allt sorgset byts ut mot glatt.
Sandra Leone

2012-10-08 @ 21:22:46
URL: http://stinaerika.blogg.se
Postat av: Lotta

åh vad fint

2012-10-25 @ 23:22:10
URL: http://enlitenlotta.blogg.se

Hej!


Jag skulle inte vilja ha någon:
*Reklam eller spam.
*Frågor om bloglovin'-byten
*Vad gör du?/ Allt bra?- kommentarer


Tankar, åsikter, kärleksbrev eller ord i följd: [email protected]



Det är förbjudet att ta mina bilder utan tillåtelse

this is a viritual hug to all the lonely people

Vad kul att du tog dig tid att kommentera:

Ditt namn här:
Du är såklart värd att minnas?

Din mejladress:

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild